MENIU Youtube - Utenos alus Facebook - Utenos alus Twitter - Utenos alus Instagram - Utenos alus

Sėkmę pelniusi „Utenos“ alaus kampanija – genialumas slypi paprastuose dalykuose


2015-03-27

Prieš metus startavusi „Utenos“ alaus kampanija „Paprasti dalykai yra nepaprasti“ sulaukė pripažinimo – kasmetėje konferencijoje „Password 2015“ pelnytas Efektyviausios prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanijos apdovanojimas.

 

„Mūsų tikslas – įvertinti įmonių rinkodaros skyrių nuopelnus, pastebėti tuos geruosius pavyzdžius, inovatyvius, drąsius, pasiteisinusius sprendimus, kuriais galime didžiuotis ir iš kurių rinka gali pasimokyti“, – sveikindamas konferencijos dalyvius kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

 „Gauti tokį įvertinimą iš rinkodaros profesionalų – neabejotinai labai svarbu tiek prekės ženklui, tiek mums patiems. Tai rodo, kad pasirinkome teisingą kelią ir pasiklojome gerus pamatus ateičiai, – sakė „Utenos“ produkto vadovė Renata Baublytė. – Esu labai dėkinga visiems, kurie prisidėjo prie šios sėkmės – kūrybinei agentūrai „New!“, komunikacijos planavimo agentūrai „OMD“, – be jų indėlio ši kampanija nebūtų išvydusi dienos šviesos“.

„Ne mažesnė padėka keliauja ir pardavimų skyriui, kurio žmonės kartais tikėjo, kartais abejojo, tačiau padarė viską, kad „Utenos“ alus dažnai atsidurtų vartotojų pirkinių krepšeliuose. Turime puikų rezultatą, kuris yra komandinio visų skyrių darbo nuopelnas“, – kalbėjo Renata.

Šio konkurso vertintojams padarė įspūdį drąsus ir novatoriškas „Utenos“ alaus žingsnis siekiant užmegzti stiprų emocinį ryšį su savo vartotojais. Rinkodaros kampanijoje pasitelkti keturi kasdieniai dalykai, su kuriais susiduria kiekvienas žmogus – ežeras, sofa, ketvirtadienis ir barbekiu. Į visus juos reklaminėse žinutėse pasiūlyta pažvelgti per laisvalaikio prizmę ir kalbėti apie jų funkciją leidžiant laiką su artimais žmonėmis. Žaismingai pristatomi kasdieniai dalykai žmonių gyvenime tapo emocine jungtimi tarp vartotojo ir „Utenos“ alaus prekės ženklo.

„Utenos“ prekės ženklo atnaujinimo atspirties tašku tapo įžvalga, kad mūsų vartotojai yra pavargę nuo nuolatinio streso, skubėjimo, spaudimo būti ar atrodyti geresniu, nei iš tiesų yra – tą jiems nuolat diktuoja žiniasklaida, reklama ir socialiniai tinklai.

Kai pasaulis tampa vis sudėtingesnis, jie nori mėgautis kasdieniais paprastais dalykais. Ir alus, kurį jie renkasi, turi būti kokybiškas, tačiau kartu nepretenzingas ir paprastas. Būtent šių dalykų akcentavimas, ryšio per nuoširdžiai perteikiamą emociją užmezgimas ir tapo sėkmingos rinkodaros kampanijos pagrindu. Nuo šios kampanijos pradžios „Utenos“ alaus komunikacija vartotojams yra neabejotinai suprantamesnė ir artimesnė.

Kadangi „Password“ yra ne kūrybiškumo, o rinkodaros efektyvumo konkursas, jo komisija ypatingą dėmesį skyrė pasiektiems rezultatams. „Utenos“ alaus rinkos dalis nuo kampanijos pradžios iki metų galo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2013 m., ūgtelėjo 1,1 proc. punkto, tuo metu beveik visi kiti konkurentai prarado dalį savo rinkos.

Prekės ženklo reklama buvo pozityviai įvertinta vartotojų – reklamos patrauklumo testuose ji surinko 7,63 balo, kai konkurentų reklamos buvo įvertintos žemiau efektyvios komunikacijos ribos. Teigiamus atsiliepimus patikė ir focus grupės tyrime dalyvavę vartotojai, pavyzdžiui, „Utenos“ tampa tikrai man, nes tai atspindi, kaip aš gyvenu“; „Kuriamas jausmas, kad tai prekės ženklas, kuriam aš rūpiu, nes jis kalba mano kalba“.

Anot Renatos, apdovanojimas įpareigoja. „Gerai pradėję, turime ir ateityje išlaikyti tą patį tempą ir kokybę. Tą ir darome – šiemet, laikydamiesi tos pačios komunikacijos linijos, darbus tęsiame ir stipriname „Utenos“ alų toliau. Tvirtai tikiu, kad mums pasiseks,“ – sakė Renata.

Tradicinė kasmetė reklamos ir rinkodaros profesionalams skirta konferencija „Password 2015“, kurią organizuoja verslui skirtų leidinių grupę valdančios „Verslo žinios“, kovo 24-25 d. vyko Vilniuje. Jos metu jau 12 kartą išrinktos geriausios praėjusių metų Lietuvoje įgyvendintos rinkodaros kampanijos. Vertindama konkurso paraiškas 9 specialistų komisija atsižvelgė į pasiektus rezultatus (40 proc. konkursinio balo), įžvalgai ir įgyvendinimui (po 30 proc. konkursinio balo)

 

Grįžti į sąrašą
Utenos alus, alaus, alus akcija
2018 UAB “Švyturys-Utenos alus”
Ar jums yra

20 metų?